El Servei Municipal d'abastament d'aigüa potable Girona, Salt i Sarrià de Ter, inicia una borsa de treball per auxiliar d'administració.
LLOC DE TREBALL:
Auxiliar administratiu/va de categoria 2A.
Tasques d’atenció al client, via e-mail, telefònica i presencial.
Horari de dilluns a divendres de 8 a 15:00 i dues tardes a la setmana de 16:30 a 19:30 (Dilluns i dimecres). Jornada de 40 hores.
Contracte laboral segons conveni col·lectiu del sector.
Contracte temporal per substitució per donar cobertura a les diferents vacants de l’empresa (maternitat, paternitat i període de vacances).
REQUERIMENTS:
Cicle formatiu de grau mitjà d’auxiliar administratiu o cicle formatiu de grau superior de tècnic en gestió administrativa o similar
Català i Castellà parlat i escrit correctament.
Coneixements del paquet Office (Word i Excel).
Capacitat de treballar en equip.
Experiència en atenció al públic.
Nacionalitat espanyola.
CRITERIS DE SELECCIÓ:
Es tenen en compte els següents criteris:
Residència a Girona, Salt, Sarrià de Ter o pobles a <25km
Estudis relacionats amb el lloc de treball (CFGM, CFGS o estudis superiors)
Experiència laboral en tasques d’auxiliar administratiu, atenció al client o atenció comercial.
Es valorarà positivament experiència laboral en comptabilitat.
Podeu enviar les vostres sol·licituds al correu electrònic rrhh@aiguesdegirsst.com